Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Svar:
Når du har accepteret dit forsikringstilbud, får vi besked med det samme. Herefter behandler vi tilbuddet. Vi bestræber os på at have din police klar inden for to til tre uger. Nogle gange kan ekspeditionstiden være lidt længere. Ekspeditionstiden har ingen betydning for, om du er dækket eller ej. Så snart du har accepteret din forsikring, er du dækket.
Hvis FOMO skal overtage din forsikring fra et andet selskab, sørger vi for at sende opsigelsen til dit nuværende selskab. Du modtager en police cirka en uge før, forsikringen træder i kraft hos os. Dit nuværende selskab dækker indtil FOMO overtager forsikringen.
Svar:
FOMO forsikrer personer der er bosat på Fyn og øerne, altså i postnumre der starter med et 5-tal. Man kan blive kunde i FOMO, når man har minimum to forsikringer. Den ene af disse skal være en indboforsikring, og den anden skal være blandt vores øvrige 4 hovedprodukter, som er husforsikring, bilforsikring, ulykkesforsikring og fritidshusforsikring.
Børn af FOMO-kunder kan, såfremt og så længe de studerer, også forsikres i FOMO selvom de bor udenfor Fyn.
Svar:
Du kan skifte forsikringsselskab ved at kontakte FOMOs kundeservice, ved at booke et møde med den assurandør (se hjemmeside under kontakt), som dækker det område du bor i.
Det er også muligt via FOMOs hjemmeside at beregne et tilbud på de ønskede forsikringer, og efterfølgende acceptere tilbuddet.
Uanset hvilken løsning du vælger opsiger FOMO dine forsikringer hos det nuværende selskab. På den måde sikrer vi, at du ikke risikerer en periode uden dækning.
Svar:
Det er muligt at foretage de fleste ændringer via FOMOs hjemmeside. På den måde kan du foretage ændringerne præcis, når det passer dig bedst.
Du kan også ændre i dine forsikringer ved at kontakte FOMOs kundeservice, eller ved at booke et møde med den assurandør (se hjemmeside under kontakt), som dækker det område, du bor i.
Svar:
For at se hele husstandens forsikringer skal du og din ægtefælle vælge ’giv samtykke’ på ’min side’. Når det er gjort, vil du kunne se alle husstandens forsikringer.