Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Som medlem af FOMO bestemmer du, hvordan vi kommunikerer med hinanden. Du har mulighed for at klare langt det meste via vores hjemmeside. Du kan også vælge at kontakte vores kunderådgivere og skadeservice pr. telefon eller komme og besøge os på vores kontor i Svendborg. Hvis du ønsker besøg i dit eget hjem, kan du booke et møde med en af vores dygtige assurandører. Du får det præcis, som du ønsker.
Du kan via hjemmesiden på det der hedder Min Side følge sagsbehandlingen og se, hvor langt vi er vi er med skaden. Du kan også ringe til vores kontor, eller vælge at besøge os. Igen er det dig der bestemmer.
Du kan selv anmelde skader; enten via Min Side på FOMOs hjemmeside, eller ved at kontakte vores skadeservice pr. telefon, pr. mail eller ved et besøg på vores kontor.
Har du behov for at rette dine eksisterende forsikringer til, kan du klare det meste selv via selvbetjeningsløsningen på vores hjemmeside.
På den måde kan du foretage rettelser, på det tidspunkt, der passer bedst for dig.
Du kan også kontakte vores kunderådgivere på kontoret enten pr. telefon i vores åbningstid eller pr. mail.
Du kan via FOMOs hjemmeside beregne priser og få udstedt tilbud på de ønskede forsikringer. Du kan også kontakte vores kontor pr. telefon eller mail, og så kan du selvfølgelig også vælge at booke et møde med en af vores dygtige assurandører, som besøger dig i dit hjem.