Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Dyrlægehotline er hurtig hjælp over video fra erfarne dyrlæger. Konsultationen foregår som en videosamtale med dyrlægen over din computer, mobil eller tablet.
Dine fordele:
Brug Dyrlægehotline alle dage kl. 06-24 – også weekender og helligdage.
Dyrlægehotline følger automatisk med, når du har dækningen Sygdom og Ulykke i din hunde- eller katteforsikring. Dækningen betyder, at du kan få betalt dyrlægeregningerne, hvis din hund eller kat bliver syg eller kommer til skade. Med i dækningen får du nu denne service med videosamtaler, uden det koster ekstra for dig.
På Min side kan du se, om du har dækningen Sygdom og Ulykke og dermed Dyrlægehotline. Hvis du ikke har dækningen, kan du nemt købe den online på Min side. Er du i tvivl, er du velkommen til at ringe til os på 62 21 44 88.
Du kan bruge Dyrlægehotline på din computer, mobil eller tablet.
Du kan få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øjen- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker samt spørgsmål om fx adfærdsproblemer, diæt, ormekur.
Hvad kan jeg få hjælp til?
Du kan få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øjen- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker. Dyrlægen kan også hjælpe med spørgsmål om fx adfærdsproblemer, diæt og ormekur.
Kan dyrlægen udskrive recept?
Det er muligt for dyrlægen at udskrive en digital recept, hvis medicin er nødvendigt i forhold til at få behandlet din hund eller kat. Du skal dog være opmærksom på, at dyrlægen skal have mulighed for at se din hund eller kat på jeres online konsultation. Dyrlægen kan kun udskrive en recept, hvis det er muligt at stille en konkret diagnose i konsultationen.
Skal jeg betale min selvrisiko på min forsikring, når jeg benytter Dyrlægehotline?
Der vil ikke blive opkrævet en selvrisiko, hvis din hund eller kat bliver behandlet hos
Dyrlægehotline. Servicen er omfattet uden beregning, hvis du har en hunde- eller katteforsikring med dækningen Sygdom og Ulykke.
Hvor hurtigt kan jeg få en tid?
Du kan få en tid samme dag og typisk inden for 60 minutter, når du booker indenfor
åbningstiden som er 06-24 alle dage.