Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Bemærk: Vi oplever i øjeblikket ekstra travlhed på telefonerne. Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed
FOMO og Gjensidige indgår samarbejdsaftale. Læs mere her
Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om man bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få rådgivning til at udbedre de små skader inden de udvikler sig og bliver store.
"Vandrørene siger underlige lyde"
"Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
"Der lugter af mug i vores entré"
"Der løber sod ned ad vores skorsten"
"HFI-relæet slår hele tiden fra"
"Gulvvarmen på badeværelset virker ikke"
"Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"
Som FOMO-kunde med adgang til FOMO Plus-fordele, har du direkte adgang til Tryg Bolighotline.
Ring til Tryg Bolighotline på telefon 44 20 47 20
eller send en mail via trygbolighotline@housecenter.dk
Når du kontakter Tryg Bolighotline, skal du opgive policenummeret på din Indboforsikring. Du kan finde det på ’Min Side’ Link:
Hvis du skriver til os, så husk at skrive dit navn, adresse og telefonnummer – og vedhæft gerne et foto af problemet.